Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ...



                                                    ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΑΛΤΕΖΟΥ


ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΚΙ ΟΜΩΣ ΛΙΓΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΗΣ...

Η ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΑΛΤΕΖΟΥ EINAI ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΗΣ Β΄ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ TΑΕΚWONDO ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΗΛΙΚΙΑ.

ΑΓΑΠΗΣΕ ΜΕ ΠΑΘΟΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ.

Η ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙ ΧΑΜΗΛΩΝ ΤΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΡΕΤΕΣ ΟΠΩΣ Η ΑΠΛΟΤΗΤΑ Η ΚΑΛΟΣΥΝΗ Η ΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Η ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΗΣ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ.

ΖΗΤΗΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΣΤΟ TΑΕΚWONDO ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕ...



Ονομάζομαι Χριστίνα Μαλτέζου και ασχολούμαι με το Taekwondo 11 ολόκληρα χρόνια. Είμαι 14 ετών και έχω ξεκινήσει από τα 3,5 μου χρόνια. Το Taekwondo μου αρέσει πάρα πολύ γιατί έχω αποκομίσει πολλές και μεγάλες εμπειρίες. Έχω ταξιδέψει 3 φορές στο εξωτερικό μία στην Γερμανία (όπου βγήκα 2η ), και δύο στην Σερβία (όπου βγήκα 2η και 3η )
Στο εξωτερικό παρακολούθησα τους πιο σπουδαίους αγώνες. Με βοήθησαν στο να μάθω να αγωνίζομαι τόσο καλά στην Ελλάδα. Κατά την διάρκεια των αγώνων σκεφτόμουν πως εκείνη την στιγμή μάθαινα καινούργια πράγματα, αυτές οι εμπειρίες μου δίδαξαν πώς να αγωνίζομαι δυνατά .Επίσης κατάλαβα πως στο Τaekwondo δε χρειάζεται να νευριάζεις μόνο  να είσαι ήρεμος και να σκέφτεσαι καθαρά.
Για να καταφέρεις απαιτείται τεχνική, δύναμη, ταχύτητα και κυρίως μυαλό. Πρόκειται για άθλημα αυτοάμυνας και όχι επίθεσης.
 Έχω κατεβεί σε όλα σχεδόν τα Πανελλήνια Πρωταθλήματα που διοργανώνονται  σε όλη την Ελλάδα. Όταν έπαιζα σκεφτόμουν τις κινήσεις που είχα δει στους άλλους αγώνες. Αγωνίστηκα με αθλήτριες ψηλότερες από εμένα τις οποίες κατάφερα να νικήσω και να κατακτήσω την 1η θέση.
 Έφθασα σε αυτή τη νίκη με την σημαντική βοήθεια τους δάσκαλου μου (ο  οποίος έχει γίνει πολλές φορές πρωταθλητής ) και χαίρομαι πολύ που κατάφερα να του μοιάσω.
  Φέτος έμεινα εκτός αγωνιστικής δράσης λόγω του σοβαρού τραυματισμού μου που είχα στο δεξιό γόνατο.
   Ελπίζω να επιστρέψω στη αγωνιστική δράση λίαν  συντόμως για να μπορώ να αγωνιστώ ξανά μετά από πολλούς μήνες. Εμένα με ενδιαφέρει η υγειά μου περισσότερο διότι είμαι μικρή και έχω πολλά ακόμα χρόνια στο Taekwondo.
Και ο στόχος μου  είναι να φτάσω κάποτε στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου