Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ Γ.Ε.Λ ΚΑΤΟΥΝΑΣ ΚΟ  Χ. Μπλίτσα
Τι σημαίνει κατάληψη για σας;
Παρανομία, ποινικό αδίκημα των μαθητών και των γονέων που πρέπει να επιτηρούν τα παιδιά τους καλύτερα…  Η κατάληψη στρέφεται εναντίον των ίδιων των μαθητών και κανενός άλλου….
Θεωρείτε σωστή η λανθασμένη αυτή την αντίδραση των μαθητών;
Είναι λάθος..Υπάρχουν άλλες μέθοδοι αντίδρασης, οι οποίες είναι αποτελεσματικές και νόμιμες, όπως μια διαμαρτυρία η μια αποχή κ.α
Γνωρίζετε πως ξεκίνησε όλο αυτό με τις καταλήψεις στα σχολεία;
Για να είμαι ειλικρινής είναι κάτι που συμβαίνει τα τελευταία χρόνια στα σχολεία από άγνωστες πηγές..Κατά κάποιο τρόπο είναι αποτέλεσμα της μεγάλης ελευθερίας των μαθητών, οι οποίοι πιστεύουν πως με αυτό τον τρόπο πιέζουν τις αρχές..!
Υπήρξαν συγκεκριμένες αιτίες η αφορμές;
Ουσιαστικά δεν υπάρχουν λόγοι, αλλά προβάλλονται με σοβαροφάνεια από τους μαθητές….
Στο σχολείο σας γίνονται συχνά καταλήψεις;
Κάθε χρόνο την ίδια εποχή, πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων,  Νοέμβριο Δεκέμβριο….!!!
Οι καταλήψεις, θεωρείτε ότι δημιουργούν προβλήματα ή μπορεί να βοηθήσουν στην επίλυση προβλημάτων στα σχολεία;
Δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στην λειτουργία των σχολείων, οι συνέπειες των οποίων στρέφονται εναντίον των ίδιων των μαθητών… Δηλαδή το κυριότερο είναι ότι δεν εξαντλείται η αναγκαία διδακτέα ύλη και είναι σε βάρος των μαθητών..!
Εσείς πως θα αντιδρούσατε σε ένα τέτοιο περιστατικό;
Περιμένοντας να ανοίξει το σχολείο προς το συμφέρον των μαθητών, γιατί η διεύθυνση και ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου δεν αποτελούν κατασταλτική υπηρεσία.!
Πιστεύετε ότι τα παιδιά θα πρέπει να τιμωρούνται;
Κατά τη γνώμη μου τα παιδιά τιμωρούνται απλά και μόνο με την πράξη τους, αυτοί που πρέπει να τιμωρούνται είναι οι γονείς, οι οποίοι δεν ασκούν την απαραίτητη εποπτεία στα ανήλικα παιδιά τους..
Ποια η κύρια γνώμη σας για τις καταλήψεις;
Δεν είναι απαραίτητες, δεν δικαιολογούνται και δεν προσφέρουν λύσεις στα προβλήματα!
Και τέλος κύριε λυκειάρχα θα θέλαμε να μάθουμε τι προσπάθειες θα κάνατε για να αποτρέψετε αυτό το φαινόμενο;
Συμβουλεύοντας τους μαθητές να δίνουν μεγαλύτερη βαρύτητα στα συμφέροντα τους και να επιδιώκουν την λύση των προβλημάτων με διάλογο και επικοινωνία!!!

 Ευχαριστούμε θερμά τον κύριο Χ. Μπλίτσα για το χρόνο που μας διέθεσε και τις πολύτιμες απόψεις του που μας κατέθεσε.
                                               
Γεωργούση Φρόσω, Λύσσαρη Λαμπρινή, Λύσσαρη Μαρία. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου